Wednesday, December 14, 2011

Coretan Kelima, 14 Dis 2011

Kiriman Kelima
Rabu 14 Dis 2011



Dikirimkan Oleh: Hidayah Mansor
Dari: Kuantan, Pahang.
Lagu Pilihan:-
  1. Cintaku Hanyut Dilautan Sepi - Ramlah Ram
  2. Berendam Airmata - Zaiton Sameon
  3. Setahun Tak Jumpa, Sesaat Tak Lupa – Zamzam
Disampaikan Oleh: Zuraidah Mohd Noh
Nota: Bersama 3 Lagu Pilihan.

1 comment:

  1. Tak dinafikan, Puan sememangnya teraniya akibat perbuatan Suami Puan yang mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang suami & ayah kepada anak2 Puan...dia sememangnya seorang yang tidak berhati perut atas sebab itu..pasti ALLAH akan membalasnya kelak..

    Cuma pada alasan ingin berkahwin kerana anak lelaki atau apa jua alasan adalah hak lelaki...sebagai isteri, Puan perlu akur demi utk mendapat Redha ALLAH...jgn fikirkan perasaan sgt, letakkan hukum ALLAH dihadapan dalam apa jua hal kerana hidup ini hanya sementara.

    Memohon Fasakh adalah cara terakhir..apatah lagi meminta cerai dari Suami...dalam apa jua keadaan pun jgn minta cerai dari Suami..berdosa..

    Jika rasa sudah tidak tahan atau sudah tidak dapat hidup bersama...ajukan permohonan fasakh melalui mahkamah seperti yang Puan telah buat...yang selebihnya mohonlah pada ALLAH...pasti ada jalan yang terbaik dari ALLAH..

    Buat solat sunat Istikharah, mintak petunjuk ALLAH untuk teruskan hidup...

    Suami Puan berdosa besar kerana mengabaikan tanggungjawabnya sebagai suami & ayah...nafkah yang diabaikan pasti akan dihisab dihadapan ALLAH kelak...

    Apapun abg sentiasa mendoakan yang terbaik buat Puan...Semoga ALLAH memberikan kekuatan kepada Puan & anak2 utk menempuh ranjau ini & semoga ALLAH memudahkan segala urusan Puan...amiinnn...

    ReplyDelete